- 
 
- 
Support Pack 4 years On-Site Service (no immediate spares), 9x5, next business day onsite response, valid in selected countries in Europe, Africa and Middle-East 
 
 
- 
Identifikační a kontaktní údaje výrobce
Fujitsu Technology Solutions GmbH
Mies-van-der-Rohe-Straße 8
80807 Munich
Germany
cic@fujitsu.com (Customer Interaction Center)
 
 
 
- 
Identifikační a kontaktní údaje výrobce
Fujitsu Technology Solutions GmbH
Mies-van-der-Rohe-Straße 8
80807 Munich
Germany
cic@fujitsu.com (Customer Interaction Center)
 
 
 
- 
Identifikační a kontaktní údaje výrobce
Fujitsu Technology Solutions GmbH
Mies-van-der-Rohe-Straße 8
80807 Munich
Germany
cic@fujitsu.com (Customer Interaction Center)
 
 
 
- 
Identifikační a kontaktní údaje výrobce
Fujitsu Technology Solutions GmbH
Mies-van-der-Rohe-Straße 8
80807 Munich
Germany
cic@fujitsu.com (Customer Interaction Center)
 
 
 
- 
2 Yr  On-site 7x24 -> Po-Ne (0.00-24.00)	4 hr response target	
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V ze 
 
 
- 
Technician Installed Parts Service (= Onsite)
"If a problem with your product cannot be resolved via telephone, a Service Technician will be dispatched to arrive at your location. You must provide a suitable working area for the disassembly and reassembl 
 
 
- 
The Committed Service Repair is time period between receipt of a customer’s request for the repair and the restoring the affected machine to a good working order in accordance with its specifications. The restoration of system readiness does not include i... 
 
 
- 
The Committed Service Repair is time period between receipt of a customer’s request for the repair and the restoring the affected machine to a good working order in accordance with its specifications. The restoration of system readiness does not include i... 
 
 
- 
2 Yr  On-site 7x24 -> Po-Ne (0.00-24.00)	4 hr response target	
Pozáruční servis na 2 roky
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V z 
 
 
- 
1Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. +  YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze exp 
 
 
- 
1Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. +  YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze exp 
 
 
- 
Identifikační a kontaktní údaje výrobce
Fujitsu Technology Solutions GmbH
Mies-van-der-Rohe-Straße 8
80807 Munich
Germany
cic@fujitsu.com (Customer Interaction Center)
 
 
 
- 
1 Yr  On-site 7x24 -> Po-Ne (0.00-24.00)	4 hr response target	
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V ze 
 
 
- 
1 Yr  On-site 7x24 -> Po-Ne (0.00-24.00)	4 hr response target	
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V ze 
 
 
- 
1Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. +  YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze exp 
 
 
- 
2Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. + YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze expo 
 
 
- 
2Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. + YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze expo 
 
 
- 
2Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData
Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. + YourDrive YourData
ServicePac je lokální smlouva a nelze expo 
 
 
 
 |